Sociální média nenahrazují ani nevytěsňují ta tradiční

Všeobecně rozšířené přesvědčení, že se čtenáři, diváci (konzumenti zpráv – chcete-li) tradičně drží médií, která jsou jim přisuzována podle toho, ke které generaci náleží, je značně přehnané. Příjemci zpráv totiž nijak nerozlišují, z jakého zdroje informaci získají či na jakém zařízení si ji přečtou, primárně je zajímá zpráva samotná. Jsou otevřeni mnoha zdrojům zpráv, neupínají se […]

Vizualizace: nástroje zdarma

Šestnáct zajímavých tipů na vizualizační nástroje volně ke stažení. Praktická ukázka, jak funguje například Google Data Explorer, je ZDE.

Jak být krásná… kam chodí pro radu Britky?

Svět YouTube je velký byznys. Svět krásy, konkrétně tzv. beauty channels, je byznys ještě větší. Poslední průzkum ukázal, že 41 % žen různé rady a návody týkající se krásy hledá na internetu. Na koho přesně se pak ve virtuálním světě obracejí?

Hazard v Čechách

  Co je na hazardních hrách nejnebezpečnější? Překvapivě to je výhra. Ať už skutečná nebo výhra, o které člověk jenom sní. Patologičtí hráči často popisují, že jim problémy začaly krátce po nějaké výhře. Je to právě výhra, která vyvolává bažení, čili silnou touhu po hazardní hře. […] V tuzemsku je největší koncentrace automatů na světě. Proto […]

Reakce na příchod Amazonu do ČR jsou spíše negativní

Téměř tři čtvrtiny internetových uživatelů odmítají plánovanou výstavbu logistického centra americké internetové společnosti Amazon v ČR. Častým názorem je, že Amazon nepřinese žádnou přidanou hodnotu v podobě nových technologií nebo vývoje, ale pouze pracovní místa pro nekvalifikovanou pracovní sílu. Sedmnáct procent lidí příchod Amazonu vnímá pozitivně, devět procent neutrálně. Vyplývá to z analýzy společnosti Yeseter […]