V roce 2016 by inzerce na sociálních médiích v USA měla představovat 9.2 miliardy dolarů. Podle odhadu společnosti BIA/Kelsey čeká tuto kategorii inzerce 19.2 % meziroční růst v průběhu příštích čtyř let.
Hlavní roli v růstu mají hrát reklamní formáty jako jsou sponzorované příběhy na Facebooku či podporované tweety na Twitteru, které z 1.5 miliardy dolarů v současnosti vyrostou na trh o velikosti 3.9 miliardy dolarů v roce 2016. BIA/Kelsey navíc předpovídá, že Facebook, Twitter a další budou…
Mobilně sociální inzerce by měla také růst a hrát stejně významou roli – z 500 milionů dolarů v roce 2012 na 1.5 miliardy dolarů v roce 2016. V případě odhadů BIA/Kelse je dobré vědět, že mezi inzerci na sociálních médiích počítá i izerci na YouTube.
Autor: Daniel Dočekal